„Mi-e cam teamă să nu cad dacă se iveşte ocazia." / Mii de tineri îți păstrează fecioria până la căsătorie

joi, 2 octombrie 2014

| | |
Ioana: „Mi-e cam teamă să nu cad dacă se iveşte ocazia."

Da, într-adevăr, nu mi-am început viaţa sexuală până la acest moment (23 ani) pentru că... pentru că m-a ferit Dumnezeu... sau pentru că nu am avut ocazia... Nu ştiu ce-aş alege dintre cele două răspunsuri (cred că pe ambele combinate). Uneori mă simt cam ciudat, alteori mă simt mândră de acest lucru.
Şi de fapt cred că sunt o norocoasă. Cu toată modestia pot spune că m-a înzestrat Dumnezeu cu o oarecare frumuseţe fizică (nu mă refer la forme, ci la trăsăturile feţei). Nu duc lipsă de „invitaţii la un suc de la băieţi”, însă norocul sau mai bine zis paza dată de Dumnezeu, consta în faptul că... nu pot lăsa un băiat să se apropie de mine dacă nu simt că aş putea avea o relaţie serioasă cu el.

La mine nu merge cu „poate ar fi bine să încerc să văd ce iese”. Am încercat o dată şi pur şi simplu mi-era urât. Plus că mie întotdeauna mi-au plăcut bărbaţii mult mai mari decât mine (îmi inspirau seriozitate, siguranţă, încredere...). Copiii de vârsta mea mi se păreau... nişte copii imaturi, incapabili să se maturizeze vreodată, care dacă aveau ocazia „să mă ia peste picior” o făceau fără nicio jenă.

Singurătatea nu e bună, cum spunea şi părintele Arsenie Boca. Uneori mă simt chiar singură, însă mă gândesc că dacă am rezistat atât timp pentru ceva ce vreau cu adevărat, poate că n-ar fi bine să mă pripesc tocmai acum. Totuşi, mă gândesc că poate sunt prea pretențioasă din acest punct de vedere.
Sper să mă păzească Dumnezeu până la momentul potrivit. Mi-e cam teamă să nu cad dacă se iveşte ocazia, mă ştiu cam vulnerabilă şi poate şi asta e unul din motivele pentru care am rămas / rămân mai la distanță... de fapt socializez bine cu ei, ne înţelegem bine, dar până la un punct.

Nădăjduiesc să apară omul potrivit la momentul potrivit.
(Ioana, 23 de ani)

Mulțumim Asociaţiei Ortodoxia Tinerilor pentru amabilitatea de a ne fi permis reproducerea unor fragmente din cartea „Mii de tineri îşi păstrează astăzi fecioria până la căsătorie”.

Dacă doriți să trimiteți o mărturie personală, vă rugăm să o faceți, noi asumându-ne sarcina de a o transmite și portalului ortodoxiatinerilor.ro, care a inițiat această campanie.