Fotografia unui bebeluş avortat la trei luni îl salvează pe altul de la avort

miercuri, 12 martie 2014

| | |

de Steven Ertelt

Pe 20 februarie 2014, site-ul pentru viaţă LifeNews.com a prezentat povestea lui Baby Noah, care a murit în urma unui avort spontan. Imaginea micuţului Noah (Noe) a devenit virală pe Internet. Mama micuţului, Lara, i-a pus numele Noah, care înseamnă „odihnă” şi „pace.”

Kristen Benfield a dat şi ea Share la imaginea micuţului Noah, care şi-a pierdut viaţa înainte de a apuca să vadă lumina zilei. Iar acest lucru simplu i-a dat şansa la viaţă altui copil, care altfel ar fi fost ucis prin avort.

După ce Kristen a dat Share pe Facebook, a primit un mesaj de la o femeie care se numea tot Lara şi care chiar zilele acelea se gândea să facă avort: „Nu mai ştiu exact cum ne-am cunoscut şi am ajuns prietene pe Facebook, dar vreau să-ţi spun că articolul pe care l-ai pus şi fotografia fătului de trei luni au avut un efect profund asupra mea în actuala situaţie. Mulţumesc… Să ştii că postarea ta mi-a schimbat perspectiva. Mulţumesc, fată, cum nici nu ştii”.

Kristen le-a declarat celor de la LifeNews că era în al nouălea cer să ştie că a jucat un rol în salvarea unui copilaş de la avort: „Am primit mesajul în seara în care am postat pe Facebook fotografia cu bebeluşul scump al Larei, iar micul Noah a schimbat gândirea cuiva şi cel mai probabil a salvat şi o viaţă”.

Povestea e cu atât mai emoţionantă pentru Kristen cu cât la început ea nu a reuşit să dea Share şi la fotografie. A trebuit să şteargă postarea iniţială şi a reuşit să publice pe pagina ei şi fotografia copilaşului care a făcut o impresie atât de puternică asupra celeilalte Lara.

„Ascunse sunt căile Domnului! M-am simţi obligată să fac cunoscută povestea lui Noah şi fotografia lui frumoasă. Chiar am dat Share de două ori. Prima dată nu se vedea fotografia”, a mai declarat ea pentru LifeNews. „Pur şi simplu am ştiut că trebuia să fie văzut, aşa că am şters postarea iniţială şi am dat Share astfel încât să se vadă şi imaginea. Sunt atât de recunoscătoare pentru munca celor de la LifeNews.com! Şi numai o viaţă dacă salvezi, contează enorm!”


Sursa: LifeNews.com
Preluat de pe Ştiri pentru viaţă
Traducere: Ştefana Totorcea

Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com