Ieşind din comă, a refuzat avortul chiar dacă nu îşi mai amintea cine este tatăl copilului

vineri, 7 februarie 2014

| | |



Westbury, U.K., 28 August, 2013

Imaginează-ţi că te trezeşti pe un pat de spital şi nu te poţi mişca. Doctorii îţi spun că ai suferit un accident rutier teribil şi că ai stat în comă timp de trei luni. Nu poţi să îţi aminteşti nimic despre asta. De fapt, nu poţi să îţi aminteşti nimic despre ultimii trei ani din viaţa ta.

Doctorii îţi dau apoi o veste incredibilă spunându-ţi că eşti însărcinată în săptămâna a douăsprezecea.

Când Gemma Holmes, în vârstă de 26 de ani, a aflat ştirea, îşi aminteşte doar că a fost în „stare de şoc”. Dar a ales să păstreze copilul, chiar dacă nu avea nicio amintire despre vreo relaţie în care să fi fost implicată.

„M-am gândit că dacă acest mic copil din pântecele mele a reuşit să supravieţuiască groaznicului accident, înseamnă că i-a fost dat să trăiască”, a declarat pentru postul This Morning.

Gemma conducea motocicleta atunci când a fost implicată în accident. A fost aruncată, în timp ce era pe un drum aglomerat, într-un stâlp de curent electric, suferind o fractură de coloană şi lovituri puternice la cap.

A fost transportată cu elicopterul la spital iar doctorii nu i-au dat şanse de supravieţuire.

Când testele au arătat că era însărcinată, doctorii i-au sugerat mamei ei, Julie, varianta avortului, pe motiv că operaţiile prevăzute nu pot fi făcute dacă femeia este gravidă.

Dar Julie nu a putut luat decizia de a pune capăt vieţii nepotului nenăscut.

„Atât de multe lucruri îmi treceau prin cap, dar îmi doream să aştept ca Gemma să îşi revină pentru a lua ea decizia”, a spus Julie.

Decizia pe care a luat-o Gemma de a păstra viaţa care creştea în corpul ei rănit i-a cauzat dureri cumplite, ea nemaiputând lua dozele normale de medicamente. Acestea ar fi putut să fie dăunătoare copilului.

Doctorii i-au spus că nu poate să nască pe cale naturală. Spatele ei rupt nu ar avea cum să facă faţă contracţiilor.

Dar durerea şi sacrificiile făcute de Gemma au fost răsplătite. În mai l-a cunoscut pentru prima oară pe Ruben Miracle Holmes, adus pe lume prin cezariană.

„Nu m-am putut opri din plâns când mi l-au arătat prima dată, pentru că el e micul meu copil miracol. Am fost atât de fericită să îl văd după toate prin câte am trecut,” a declarat pentru SWNS.com.

Gemma şi Ruben sunt bine. Gemma, care acum umblă în scaun cu rotile şi care este îngrijită de mama ei, a spus că doctorii îi vor opera spatele în câteva luni, fapt care i-ar da şansa ca, într-o zi, să meargă iar pe picioarele ei.

„Ruben, micul meu miracol, şi cu mine sperăm din toată inima că într-o bună zi să pot să alerg împreună cu el”,a spus ea.

Pentru Gemma, să aleagă viaţa a însemnat alegerea fericirii.

„Ruben este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat. Chiar dacă nu îmi amintesc cum a ajuns să fie al meu, am tot restul vieţii să pot să mă revanşez pentru asta”, a declarat pentru Reveal.co.uk în luna mai.

Traducere: Ioana Pleşca

Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com