Publicaţii importante din America refuză publicarea unei reclame pro-viaţă: "Prea controversată!"

joi, 11 iulie 2013

| | |



O organizaţie naţională pro-viață este revoltată după ce trei ziare importante din America au respins publicarea unei reclame pro-viață ca fiind "prea controversată."

Chicago Tribune, USA Today şi LA Times au refuzat publicarea reclamei creată de Heroic Media.

Anunţul prezintă o mână ce ţine un copil nenăscut, în vâstă de 20-24 săptămâni, alături de mesajul: "Acest copil nu are voce, de aceea el depinde de a ta. Vorbeşte!"

Directorul executiv al Heroic Media, Joe Young, a spus că a fost șocat și înfuriat de faptul că mass-media este dispusă să vorbească despre problema avorturilor, dar refuză să arate realitatea vieții la 20 de săptămâni.

 "Sunt îngrijorat, căci aceste ziare ar putea publica articol după articol promovând faptul că avortul este un act fără victime şi fără consecinţe ", a spus Young. "Realitatea însă rămâne: copiii,  indivizi unici ce niciodată nu vor putea fi duplicaţi, sunt uciși în cel mai violent mod imaginabil, iar ei  simt durerea chinuitoare a acelei morţi."

Problema ziarelor este legată de imaginea copilului.

"Se pare că este bine să vorbim despre problema avorturilor în general, dar atunci când este ataşată şi o imagine acestei discuţii, atunci ea devine controversată", a spus Young.

Săptămâna trecută, după ce Casa Albă a trecut Legea pentru protejarea copiilor nenăscuţi ce pot simţi durerea, Heroic Media a dat o declara
ție prin care solicită comunităţilor pro-viață să-şi contacteze senatorii, încurandu-i să ia în considerare și să sprijine legea.

"Americanii merită să
știe adevărul despre copiii condamnați să moară fără nici o vină, având astfel șansa de a salva pe unii dintre ei prin intermediul acestei legislații", a spus Young.

Legea pentru protejarea copiilor nenăscuţi ce pot simţi durerea împiedică efectuarea unui avort la sau după 20 de săptămâni de viaţă, bazându-se pe dovezi medicale științifice care demonstrează că bebelușii nenăscuți pot simți durerea. Datele ştiinţifice arată că, la opt săptămâni după fertilizare, copilul nenăscut reacţioneaza la atingere, iar la 20 de săptămâni, copilul nenăscut răspunde la durere.

Ulterior, organiza
ția non-profit a retrimis anunțul cu o altă imagine, de data aceasta cu un copil de 20 de săptămâni, aflat în uter.

Chicago Tribune a fost de acord să publice anunțul, atâta timp cât Heroic Media indică faptul că aceasta este o reclamă.

"Speranţa noastră este ca publicul american să înceapă să dezbată această problemă având, atât mama, cât şicopilul în minte", a spus Young.

Heroic Media este o organizatie non-profit a carei misiune este aceea de a educa publicul, în general, și a ajunge la femeile care se confruntă cu sarcini neplanificate, folosind toate mijloacele media: reclame de televiziune, internet  și panouri publicitare.

Traducere din Life Action News