Eroii martiri din 1989 (II)

luni, 17 decembrie 2012

| | |


Mariana Mirea, 22 de ani, 25 sep 1967 – 21 dec 1989

Era o fire veselă, prietenoasă, îi plăceau foarte mult muzica populară şi dansurile. Credea în bunul Dumnezeu. Lucra ca tipograf-zeţar la „Universul”, fostă „Informaţia”. Cu ocazia demolării bisericii „Sfânta Vineri” a fost indignată. A doua zi s-a dus să vadă ruinele şi s-a întors acasă cu o cărămidă dintre ruine! A fost împuşcată pe 21 decembrie seara, în apropierea sălii Dalles.
Pe vremuri, în locul Cimitirului Eroilor Tineri, era un părculeţ unde ea obişnuia să vină cu colegii şi prietenii. Aici îşi depănau amintirile, spuneau glume şi cântau! Dar acum se odihneşte în „părculeţul” pe care l-a iubit atât de mult.

Familia


3 comments:

MARINELA SCARLAT spunea...

imi e dor de Mariana, de ochii ei inlacrimati, de momentele cand se enerva pe vreun coleg...am fost colege de banca in clasele a3a si a4a, invatatoarea ne zicea Ana si Caiafa. Toate gandurile noastre sa se indrepte azi catre EA, catre Ei, catre toti cei ce au platit cu viata pentru ca noi acum sa traim altfel...va multumim

Unknown spunea...

Vă mulţumim pentru gândurile frumoase.

Dumnezeu să-i odihnească pe toţi!

Unknown spunea...

M-am bucurat sa-i revad chipul. Nu mi-l aminteam decat pe cel de cand eram colege, la scoala.
In gandurile mele este si va fi mereu.

Petruta