Campanie Live Action pe Facebook : "Tati, sunt mica ta prinţesă!"

marți, 26 iunie 2012

| | |


În România organizațiile societății civile pentru apărarea vieții copiilor nenăscuți sunt doar la început. Unul din motivele tinereții lor este istoria relativ scurtă – fiind interzise, ca orice demers al societății civile, înainte de 1990.

Pe plan internațional însă ele au cunoscut o amploare deosebită, în special după apariția internetului, când adolescenții și tinerii au avut acces la informații biologice și medicale despre concepția copilului și dezvoltarea sa în perioada vieții intrauterine. Este vorba despre informații cunoscute, dar a căror circulație în spațiul public era și este boicotată de către mass-media mainstream, poziționată aproape în totalitate împotriva vieții copiilor nenăscuți, sub pretextul că luptă pentru drepturile femeilor.

Dezvoltarea internetul a favorizat lămurirea de către publicul larg a faptului că orice copil nenăscut, în orice stadiul al lui, începând cu momentul concepției, este o persoană umană distinctă de mama sa, începând de la ADN, care este diferit de ala mamei, și celelalte elemente determinante ale organismului uman, cum sunt grupa de sânge, care poate fi diferită de a mamei, prezența sistemelor nervos, circulator și a celorlalte aparate ale organismului uman, neconectate la cele ale mamei, și, în general, a tuturor organelor omului – creier, inimă, ficat, plămâni etc. diferite de ale mamei.

Internetul a favorizat și  circulația mărturiilor dramelor femeilor care au făcut avort, care nici ele nu găseau spațiu în mass-media obișnuită. Un alt set de mărturii cu totul excepționale postate în format video pe internet sunt cele ale unor persoane care au fost avortate (în ultimele luni de sarcină, prin avort salin), dar au supraviețuit avortului și trăiesc, cum sunt Sarah SmithHeidi HuffmanMelissa OhdenClaire Culwell, Gianna JessenCarrie Holland-Fischer, Josiah Presley.

*


Organizaţia Live Action a pornit duminică, 24 mai 2012, o campanie pro-life pe Facebook care a atras peste 3.500 de vizualizări şi 12.700 de distribuiri într-o singură zi.

Mesajul campaniei este: „Avortul ia viaţa copilului şi o distruge pe a mamei. Este nevoie ca taţii să-şi protejeze femeile pe care le iubesc şi copiii lor. Apreciază sau distribuie pentru a contribui la salvarea copiilor nenăscuţi şi a părinţilor lor de flagelul avortului. Protejează viaţa!”

Aceasta este doar una dintre campaniile internaţionale realizate de tineri prin intermediul internetului care sprijină dreptul la viaţă al copilului nenăscut şi contribuie la responsabilizarea părinţilor implicaţi.

Vă rugăm să ne ajutați la traducerea unor materiale despre ONG-uri din străinătate a căror activitate este protejarea vieții copiilor nenăscuți. Scrieți-ne la adresa blog.stefania1@gmail.com.